Алкоголь підтримує фігуру?
10.3.2010 10:45

Американські вчені встановили, що жінкам, які регулярно вживають алкоголь в невеликих кількостях, вдається краще зберегти фігуру.
Жінки, що випивають один або два алкогольні напої в день, набирають вагу на 30% рідше, ніж ті, що не п’ють, повідомляє агентство Reuters.
У дослідженні під керівництвом доктора Лю Ванга з госпіталю Брігема в Бостоні взяли участь 19.200 американок у віці від 39 років з нормальною масою тіла. У них дізнавалися, яку кількість алкоголю вони вживали, а також скільки кілограм набрали за останні 13 років.
Хоча в середньому всі жінки набирали вагу з часом, ті, хто відмовлялися від вживання алкоголю, товстіли сильніше. Кількість набраної ваги залежала від кількості випитого алкоголю, випливає з даних дослідження.
"Жінки, що регулярно вживають невелику кількість алкоголю, як правило, споживають менше енергії з неалкогольних джерел, переважно вуглеводів", - пояснює Ванг.
Нагадаємо, британські соціологи нещодавно встановили, що жінки стали вживати більше алкоголю, тоді як серед чоловіків цей показник знизився. Крім того, чим вища у жінки посада - тим більше вона п`є, свідчить дослідження.
Слід зазначити, що свідчення про користь алкоголю для здоров`я суперечливі: пиво, зокрема, сприяє зміцненню кісток, довели вчені. Інші дослідники дійшли до висновку, що чоловіки і у меншій мірі жінки, що регулярно вживають алкоголь в помірних кількостях, мають менший ризик виникнення серцево-судинних захворювань. Проте з результатів іншого дослідження випливає, що алкоголь може сприяти розвитку раку. ВООЗ, у свою чергу, в рамках кампанії боротьби з алкоголізмом, виступає з закликом збільшити ціни на алкогольну продукцію.
За достовірність і вірогідність матеріалів несе відповідальність автор, редакція INTV не відповідає за помилки у новинах із інших сайтів.
INTV послуговується офіційним правописом України.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Надіслати другу
Друкувати
Архів
