Капсули риб`ячого жиру зміцнюють психічне здоров’я
3.2.2010 17:53
Вчені в ході клінічних досліджень довели, що риб`ячий жир на чверть скорочує кількість захворювань на психози, зокрема, на шизофренію.
Таким чином, досить поширені зараз капсули риб`ячого жиру можуть замінити антипсихотичні ліки, повідомляє Бі-бі-сі.
Дослідження проводилося на 80 пацієнтах, кожен з яких належить до групи ризику захворювання на психічні розлади.
У рамках дослідження половина випробуваних отримувала щоденну дозу риб`ячого жиру у формі капсули з 1,2 г жирних кислот типу омега-3 протягом 12 місяців. Інша половина отримувала плацебо. Ніхто з випробовуваних не знав, що саме вони приймали.
Доктор Пауль Аммінгер, який очолював групу дослідників з Австрії, Швейцарії та Австралії, протягом року стежив за станом здоров`я цієї групи людей, відстежуючи наступ психічних розладів.
Серед першої групи лише двоє випробовуваних продемонстрували ознаки такого розладу - порівняно з 11 у другій групі, що одержували плацебо.
Вчені вважають, що прийом жирних кислот типу омега-3 істотно змінює хімію передачі нейроімпульсів в головному мозку з явним лікувальним ефектом.
Ознайомившись з результатами роботи колег, опублікованими в журналі Archives of General Psychiatry, представниця британської благодійної організації Mind Елісон Кобб заявила: "Якщо молодим людям можна з успіхом прописувати риб`ячий жир з метою профілактики психічних розладів, це набагато краще за лікування їх антипсихотичними медикаментами, які мають такі побічні властивості, як ожиріння і розлади сексуальної сфери ".
Нагадаємо, раніше вже було доведено, що риб`ячий жир запобігає розвитку хвороби Альцгеймера. Крім того, цей продукт також займає перше місце в рейтингу продуктів, що уповільнюють старіння.
За достовірність і вірогідність матеріалів несе відповідальність автор, редакція INTV не відповідає за помилки у новинах із інших сайтів.
INTV послуговується офіційним правописом України.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Надіслати другу
Друкувати
Архів
